کوویڈ – 19 یورپ کے لئے مزید خطرے کی گھنٹی WHO

 BBC

ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن کی رپورٹ کے مطابق یورپ میں ہفتے کے دوران کوویڈ -19 کے ہفتہ وار واقعات میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے. علاقائی ڈائریکٹر ڈاکٹر ہنس ہنری کلگل نے کہا کہ 11 مقامات میں، جس میں آرمینیا، سویڈن، مالڈووا اور شمالی مقدونیہ شامل ہیں، تیز رفتاری کے ساتھ اس وائرس کی منتقلی کے سبب خطرناک طور پر پہلے جیسی صورت حال دوبارہ بحال ہو چکی ہے. انہوں نے کہا کہ دوبارہ شروعات کے خطرے کے بارے میں ان کی وارننگ بالکل سچ ثابت ہوئی. انہوں نے خبردار کیا کہ اگر اس صورت حال کو نظر انداز کر کے اس سے لاپرواہی برتی گئی تو صحت کے نظام کی کی یہ سب بڑی ناکامی تسلیم کی جائے گی۔

عالمی محکمہ صحت تنظیم کے یورپی علاقے کی رپورٹ کے مطابق کورونا وائرس کے 2.6 میلیں مریضوں کی شناخت ہوئی ہے جس میں 195000 موتیں واقع ہوئی ہیں، جس میں یورپ، وسط ایشیا اور سینٹرل افریقہ کے 54 ممالک شامل ہیں۔

تقریبا 2،000 نئے معاملات اور 700 سے زائد نئی موتیں روزانہ ریکارڈ کی جا رہی ہیں.

اس کے بعد 11 ممالک اور خطوں میں آرمینیا، سویڈن، مالڈووا، شمالی مقدونیہ، آذربائیجان، قازقستان، البانیہ، بوسنیا-ہرزیگووینا، کرغزستان، یوکرائن اور کوسوو میں بڑی تعداد میں مریضوں کی شناخت ہوئی.

ڈاکٹر کلو نے کہا کہ پولینڈ، جرمنی، اسپین اور اسرائیل جیسے ممالک نے اسکولوں، کوئلے کی کانوں، کھانے اور پیداوار کی ترتیبات کے ساتھ منسلک خطرناک پھیلاؤ کو فوری طور پر کاروائی کی تھی، اور تیز رفتاری کے ساتھ کنٹرول بھی کیا تھا۔

اب جبکہ خطرناک طور پر پہلے جیسی صورت حال دوبارہ بحال ہو چکی ہے انہوں نے کہا کہ آگے صورتحال موسم گرما میں زیادہ تر ممالک میں مزید خراب ہوجائے گی. لیکن ہم اس کے موسم خزاں کے لئے پورے طور پر تیار ہیں، یہ وائرس موسمی انفلوئنزا، نمونیا، دیگر بیماریوں سے بھی پھیل سکتا ہے، کونکہ وائرس اب بھی ہماری کمیونٹی میں فعال طور پر گردش کر رہا ہے اور ابھی تک کوئی مؤثر علاج نہیں مل سکا ہے،

جرمنی اور فرانس نے جمعرات کو معاونت کی حمایت کی، جرمنی اور فرانس نے ان کی مدد کی جس نے اپنے ڈائریکٹر جنرل، ڈاکٹر ٹیڈروز منانومیمس کے ساتھ جینیوا میں مذاکرات کے بعد ان کی حمایت کی. جرمن وزیر صحت جینس اسپین نے کہا کہ اس سال ڈبلیو ایچ او کو سامان کے ساتھ 500 ملین یورو دینے کی منصوبہ بندی کی گئی تھی.

انہوں نے زور دے کر کہا کہ عالمی وبائی مرض کو عالمی سطح مل کر کام کرنے کی ضرورت ہے ، انہوں نے مزید کہاکہ بین الاقوامی مسائل کے بارے میں انفرادی کوششیں اکثر ناکام ہوجاتی ہیں۔

فرانس کے وزیر صحت ، اولیور ویرین نے ڈبلیو ایچ او کے لئے براہ راست فنڈ میں 50 ملین ڈالر اور لیون میں اپنے تحقیقی مرکز کے لئے 90 ملین ڈالر کا وعدہ کیا۔

انہوں نے کہا کہ مجھے سچ میں یقین ہے کہ دنیا کو پہلے سے کہیں زیادہ کثیرالجہتی تنظیم کی ضرورت ہے۔ مجھے یقین ہے کہ دنیا ہمارا سپورٹ کرے گی۔

Leave a Comment